Få meget mere for pengene

En mindre virksomhed, som ikke har et opgaveomfang, der gør det muligt at ansætte mere end en enkelt medarbejder eller to i en kommunikationsfunktion, vil i mange tilfælde få meget mere for pengene ved at outsource sin kommunikationsafdeling end ved at etablere en selv inhouse.

I kan få et komplet team, som fx består af kommunikationsrådgivere, online-eksperter, tekstforfattere, grafikere og fotografer til samme pris, som I ville betale for en eller to medarbejdere.

Få et team med de bedste i branchen

Line-of-Sight samler et team, som består af de bedste folk i branchen, til jeres outsourcede kommunikationsafdeling. Og vi bruger det, der er nødvendigt, inden for hver kompetence – hverken mere eller mindre. Dermed får I måske en sjettedel grafiker, en fjerdedel online-ekspert, en ottendedel fotograf og en halv kommunikationsrådgiver. Det mix kunne I ikke lave selv.

Det er nemt for jer

Vi sørger for at drive jeres kommunikationsafdeling, komme med forslag og føre forslagene ud i livet med alt det, der hører til. Vi bruger det mandat, I giver os. Ledelsen hos jer har kun kontakt til en eller to af os, alt efter hvad I ønsker. Dermed er dialogen og styringen lige så nem for jer, som hvis I have en betroet og selvstændigt arbejdende medarbejder eller to internt til at tage sig af jeres kommunikation.

Klarhed om succeskriterier, leverancer og budget

Før vi går i gang, opstiller vi nogle klare succeskriterier, aftaler hvilke leverancer det indebærer og enes om et fast budget. Dermed får I både sikkerhed og fleksibilitet på samme tid.